تیم امید آرشیو خبر ها
عصر بارانی ساسولو ، به خیر گذشت!

عصر بارانی ساسولو ، به خیر گذشت!

مردان جوان فابیو گروسو، در یک بازی بسیار نزدیک در دور یک چهارم نهایی لیگ جوانان ایتالیا، امپولی را شکست دادند، و به جمع چهار تیم برتر پیوستند.

 

لاجوردی ها بازی را بسیار خوب شروع کردند، اما بیانکونری بود که توانست دقیقه ی 22 روی حرکت خوب و همکاری لیرولا و ماچک از سمت راست توپ به فاویلی رسید و او کار را تمام کرد.

 

امپولی در این بازی حریفی سرسخت نشان داد و توانست قبل از پایان نیمه ی اول بازی را به تساوی بکشاند، فیلیپو بلینی در یک فعل و انفعال که در بینش آئودرو دو بار توپ را قبلش مهار کرده بود نهایتا موفق شد دروازه ی یووه را باز کند.

 

دروازبان یوونتوس در ابتدای نیمه ی دوم هم سرش شلوغ بود، او شوت آلبرتو پیکی را مهار کرد، اما تیمش توانست بازی را مساوی کند. فرانچسکو کاساتا فراری دیدنی در میانه ی میدان انجام داد و روی پاس عالی فاویلی، پوتسبن توانست دروازه ی خالی را باز کند.

 

انعطاف پذیری و استحکام امپولی در همان نیمه ی اول هم مشخص بود و بعد از دقیقه ی 60 هم این موضوع را بار دیگر تایید کرد، و توانستند برای بار دوم روی یک پاس عمقی از میانه ی میدان مهاجمشان آلساندرو پیو را تک به تک کردند و کاری از دست دروازبان برنیامد.

 

از آن به بعد، این بیانکونری بود که از حملات زیادی را ترتیب داد و دروازبان تیم حریف ضربات پوتسبون و کاساتا را مهار کرد تا اینکه نهایتا فاویلی موقعیت خوبی را از دست داد.این مهاجم بلند قامت اهل توسکانی، 4 دقیقه بعد اشتباهش را جبران کرد، و با یک حرکت زیبا توانست پاس کاستانوس را با پای چپ کنترل کند و روی همان پا دروازه ی امپولی را باز کند.

 

در خطرناک ترین موقعیت امپولی، آئودرو با مهاری دیدنی مانع باز شدن مجدد دروازه ی یووه شد، چند لحظه بعد، کاساتا با گلزنی به تیم سابقش بازی را 4‐2 کرد، تنها 3 دقیقه با پایان بازی مانده بود و یووه با همین نتیجه بازی را به پایان برد.

 

لازم به ذکر است که پل لیرولا مدافع آینده دار پریماورا یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بارها برای هم تیمی هایش موقعیت گل ایجاد کرد.

 

بیانکونری در نیمه نهایی به مصاف تورینو خواهد رفت، و در صورت برنده شدن، برای فینال باید به مصاف برنده ی دیدار رم و اینتر برود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: